نکات کلیدی برای چاپ پرچم رومیزی تبلیغاتی و افزایش فروش

رپورتاژ
زمان مطالعه: 3 دقیقه

استفاده از پرچم رومیزی برای تبلیغات و افزایش فروش روشی هوشمندانه است که شاید ساده و مبتدی به نظر برسد اما واقعا می‌تواند نظر افراد را به شما و برندتان جلب کند. این پرچم‌های چون در انواع دفاتر کاری، نمایشگاه‌ها و جلسات کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طور غیر مستقیم بر ذهن مخاطبان شما تاثیر می‌گذارد. حالا چه نکاتی در چاپ پرچم رومیزی این تاثیرگذاری را بیشتر می‎کند؟

جنس مناسب: جنس مناسب برای پرچم خیلی مهم است. معمولا از پارچه‌هایی مثل ساتن، پلی استر یا مخمل برای پرچم استفاده می‌کنند. زیرا اگر روی این پارچه‌ها چاپ حرفه‌ای صورت بگیرد ظاهری زیبا به پرچم شما می‌دهند.

طراحی گرافیکی پرچم: حتما برای این کار گرافیستی ماهر استخدام کنید زیرا لوگو، رنگ و اگر نوشته هم دارید، نوشته باید با وضوح بالا چاپ شوند. همچنین باید از رنگ‌هایی استفاده شود که چشم را نمی‌زند و نگاه به پرچم را با حسی ناخوشایند برای مخاطب همراه نمی‎کند.

مکان مناسب برای نصب: اگر پرچم را درست و در معرض دید مشتری قرار ندهید عملا تبلیغاتی هم نمی‌تواند برای شما بکند به همین دلیل مکانی که پرچم را قرار می‌دهید باید با دقت انتخاب شود. این پرچم‌ها بهتر است روی میز مدیریت قرار بگیرند و همچنین از قرار دادن لوازم دیگر جلوی این پرچم خودداری کنید و اجازه دهید واضح دیده شود.

ویژگی‎های یک پرچم رو میزی تبلیغاتی

پرچمی که روی میز شما قرار گرفته است تنها یک پرچم نیست بلکه نماینده تبلیغاتی و مدافع برند شماست. اما این نماینده کوچک و دوست داشتنی بهتر است چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ این ویژگی‌ها عبارتند از:

طراحی حرفه‌ای: طراحی لوگو باید در عین سادگی جذاب و نمایان‌گر کسب‌وکار باشد به گونه‌ای که توجه مخاطب را جلب کند. باید بین رنگ‌ها تناسب برقرار باشد. در نهایت هم لوگو، رنگ و نوشته شما باید باهم هماهنگ باشند.

کیفیت چاپ و جنس پارچه: اگر پرچمتان را با چاپ دیجیتال یا سابلیمیشن و وضوح بالا چاپ کنید و از پارچه با کیفیت چون ساتن یا مخمل استفاده کنید علاوه بر زیبایی پرچم شما عمر بیشتری هم خواهد داشت.

پایه مناسب و ایستایی درست: پایه‌هایی که مناسب پرچم شما هستند، مثلا با رنگ آن هماهنگ هستند علاوه بر زیبایی ظاهری که به محیط می‌دهند باعث پایداری پرچم نیز خواهند شد.

ابعاد استاندارد و محل استفاده پرچم رو میزی

اگر می‎خواهید پرچم شما کارش را خوب انجام دهد و شما را سر بلند کند شما هم باید وظیفه خود را خوب و درست انجام دهید. فراهم کردن ابعاد استاندارد و محل قرارگیری مناسب برای پرچم از جمله مواردی است که باید برای آن فراهم کنید. این عوامل علاوه بر زیبا کردن محیط روی میزان دیده شدن پرچم نیز تاثیر بسزایی می‌گذارند.

  • محل استفاده:

مکانی که پرچم را در آن قرار می‌دهید بسیار مهم است. معمولا این پرچم‌ها را روی میز مدیران، کارمندان، غرفه‌های نمایشگاه، پذیرش و میز جلسات کاری قرار می‌دهند تا در معرض دید عموم قرار بگیرند و کارشان را که همان تبلیغات است انجام دهند.

  • ابعاد استاندارد:

این ابعاد معمولا در حدود 20 در 30 سانتی متر است. به این دلیل این اندازه استاندارد تلقی می‌شود که تا حد امکان فضای کمی توسط پرچم اشغال شود و از طرفی به راحتی از فاصله دور قابل مشاهده باشد. برای پایه پرچم هم همچنین پیشنهاد می‌شود که بین 30 تا 40 سانتی متر ارتفاع داشته باشد که به ایستایی پرچم کمک زیادی می‌کند.

نقش رنگ و لوگو در تاثیرگذاری پرچم تبلیغاتی

جدا از جنبه گرافیکی که بالاتر به اندازه کافی درباره آن صحبت کردیم رنگ و لوگوی شما هم در تبلیغات بسیار موثر است. برای مثال رنگ سازمانی شما. اگر حتی اندکی با روان‌شناسی رنگ‌ها آشنا باشید می‌دانید که هر رنگ معنای خاص خودش را دارد. برای مثال قرمز به معنای هیجان و انرژی و آبی به معنای اعتماد است. رنگ و لوگویی مناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید تا بیشتر در ذهن‌ها ماندگار شوید.

در نهایت

در این مقاله درباره یک روش نوین برای تبلیغات صحبت کردیم که همان پرچم رو میزی بود و باهم نکات و ویژگی‌هایی را گفتیم که تاثیرگذاری پرچم شما را چند برابر می‌کند. ما در مجموعه نوژیک علاوه بر رعایت نکاتی که بالاتر گفته شد کیفیت و زیبایی را هم برای شما تضمین می‌کنیم. نماینده تبلیغات کوچک خود را به نوژیک بسپارید!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید